Monday, August 24, 2015

Esimene koolipäev, esimene trenn, esimene…

Hei,

Olen siin juba üpris üle nädala ja kõik tundub paika juba minevat. Olen harjunud selle ajavööndiga ja jet lag'st olen ka juba üle saanud. Alguses ei vedand mul sellega üldse sest tõusin iga päev ülesse täpselt 6:05am selle aja järgi mis siis on Eestis 1:05pm. Peale seda ei saanud üldse magama jääda ka veel. Nüüd õnneks magan korralikult 11:00am välja ja tunnen end täitsa nagu kodus.

Elasin üle juba ka oma esimese tennise trenni, kus tehti mulle kohe tryout kooli kapteniga, mille võitsin ja sain kohe oma ranking'u ka milleks on siis 1st. Kuigi ma esimesel kohtumisel teise kooliga ei mängi sest treener
ei suutnud leida mind nimekirjaks et registreerida, ega see suur asi ka ei ole, täpselt saan näha kuidas neil asjad käivad. Varsti peavad meie vormid ka tulema koos kooli ja meie nimedega. Trenni asju pole kunagi vähe. (:
Samal päeval suutsime ka enne trenni minna kooli ja käia läbi kõik meie klassiruumid ning tutvuda õpetajatega, kes on loomulikult väga vastutulelikud ja arusaavad. Kool ei tundunud siis nii suurgi enam kuigi ei orienteernud mina seal eriti. Peale kooli mingi kohaliku restorani sööma kus nägin ära ka selle joogi masina kus on 120 erinevat joogi võimalust. Pmst tavalise Coca-Cola all oli 11 erinevat võimalust, eraldi olid ka Coca-Cola Light ja Coca-Cola Zero, Sprite jne õudasalt palju valikuid Valisin siis Sprite mis oli vaarika maitsega, see oli üllatavalt hea (: Ja siis sain omale suure suure Itaalia sandwich'i ja friikate asemel oli neil kartuli krõpsud, ehk seal oli suur riiul ja vali millist tahad (: Tegelikult olen alles proovinud nii vähe asju siin olles veel, nii palju valikuid ja kõike!!!!

Minu esimene koolipäev (19. august) oli nii öelda jube, kõik vaatavad kõõrdi sind ja kõike. Õpetajad ütlevad sweetheart ja baby, mis on nagu väga imelik minu jaoks.
Minu Tunniplaan näeb välja nii:
Homeroom
1-2 U.S History
3-4 English 4
Lunch
5 Photography 1
6 Anatomy&Physiology
7 Spanish 1
Ajaloo õpetaja on päris okei, teeb nalja räägib palju jne. Inka õpetaja on aga see kes räägib no liiga kiiresti minu jaoks, kui nad muidu räägivad väga kiiresti siis see õpetaja veel kiiremini. Vastame google docs'i küsimustikele ja sain korraliku raamatute nimekirja mille peab 1. semestri jooksul ära lugema, umbes 6 raamatut, kuhu kuuluvad Hamlet ja Frankenstein jne. Fotograafia õpetaja on ka tore, räägib aeglaselt, selgitab korralikult kõik funktsioonid ära ja küsib üle kas kõik said aru. Hakkame tegema pilte ja selle eest pilte saama, selle sisse kuulub ka photoshopimine. Anatoomia&füsioloogia tund on päris keeruline, kõik terminid jne. Õpetaja on aga väga tore, ta on ka minu Homeroom'i õpetaja. Kuigi nad alles õppisid kõrva tigu ja selle sarnast on sellest aru saada päris keeruline. Hispaania keele klass on ka nagu geograafia õpime alles millistes riikides on hispaania keel 1. riigi keel.
Peale kooli jooksen kohe oma lockeri juurde riideid vahetama ja trenni mis kestab 1,5h. Kella 6:00pm jõuan umbes koju.
Teisel koolipäeval saime oma chromebook'i ja ID'd mida peab koguaeg kaelas kandma. Muidugi ei puudu meie koolis dress-code, mis on jubee. Lükarid, seelikud jne peavad olema sinna maani kuhu su sõrmeotsad ulatuvad, õlad peavad olema kaetud ja aluspesu ei tohi olla näha ehk midagi natukenegi läbipaistvad ei tohi olla. Kui sul on midagi selle vastu saadetakse koju riietuma vms.

Mõned päevad oleme ka shoppamas käinud. Ostsin paar asja ja no mida teha kui kõht tühjaks läheb, siis tuleb cupcake'i järele minna (:

Järgmine nädal tuleb dress up week.
Esmaspäev: "Relationship": punane - hõivatud, kollane - keeruline, roheline - vaba
Teisipäev: "Twin-day" - pane riidesse nagu su parim sõber
Kolmapäev: "I woke up like this"- ehk pidžaamad selga
Neljapäev: "Athlete-day"- sportlased panevad riidesse nii nagu na trenni läheksid
Mustika ICEE
Reede: Koolivärvide-päev ehk Punane-must-hõbe
Cupcake


Veteranide päeval oli surnuaed täis lilli


Chromebook


Pole ammu päevikut olnud (':



No comments:

Post a Comment