Sunday, August 16, 2015

First three days and everything else

Heihei,

Olen kohal juba nagu 3 päeva ehk kodust lahkusid 4 päeva tagasi. See kõik siin mis praegu minu ümber toimud on siiamaani uskumatu, nagu üks suur liiga hea uni ja kui keegi plaksutab siis ärkad ülesse, teate küll ju. Aga point on selles et see on sellest küllaltki kaugel.

Niisiis minu lennuk väljus Tallinnast 12.aug kell 6.20 ja kodu ma jätsin aastaks maha kella 2 paiku juba. Alles arvasin et mul on aega kõiki näha kõigiga midagi teha jne aga see kuupäev tuli nii kiiresti et ise ka mõtlen et oleks võinud nii palju ikka enne seda ära teha. Nagu pooled vist juba teavad pakkisin oma kohvri alles 11. õhtul ja kuni lahkumiseni välja. Sel
le imelise süü võtan enda peale, kui mitte arvestada minu imelistele sõpradele kes suutsid midagi korraldada ühe päevaga väikse istumise Valgerannas, mis lõppes kuskil 2 paiku aga koju sain alles 4.30 ehk Naty, Sanni, Ann ja Steven suutsid teha minu eelviimase päeva imeliseks, muidugi ei unusta Robit (: Sain ühed parimad pildid omale ning ka armsad kõrvarõngad Annilt. Paar päeva enne sain Robilt aga üliüliarmsa kaelakee.
Suutsin poetada ka paar pisarat sel õhtul )':

Järgmise päeva hommikul olid juba sugulased platsis ning kohvri pakkimine lükkus jälle veits edasi (:  sest miks mitte vahet ei ole ju et öösel tuli minna juba (: Sõime palju ja kõik ütlesid et ole ettevaatlik jne, suutsin kuidagi oma kohvri kallale ka jõuda nii need viimased Eestis ma veetsingi. A Robi tuli juba õhtul meile sest tema sõitsis mind ikka saatma ka. Lennujaamas olles paar tundi ootand ja hüvasti jätnud vanematega olime Gretega juba lennukis ja teel Frnakfruti.
Ja sealt edasi ja edasi kuni leidsin üles Rebecca (minu host-õde Šveitsist) Newarkist kus oli korraliku 5h 30min ootamist. Washingtoni jõudes oli meil vastas YFU Travel Staff kes viis meid hotelli ja tellis meile 2 suurt pitsat millest ainul 1 me suutsime ära süüa. Meie toas oli 2 piisavalt suurt voodit, mis olid ülipehmed. Järgmine hommik tuli tõusta juba kell 4.45 et kell 5.15 lennujaama poole liikuda.
Lõuna-Carolinasse jõudsime 20min varem ehk 9.23 olime juba kohal.
Väljaminnes nägime juba oma Host-ema ja -isa seistes palkatitega millel olid meie nimed ning lipud. Sõites kodu poole läksime sööma kus oli siis offical Ameerika burito. Koju jõudes valisime omale toad ja edasi juba kooli, kool on tegelikult ainult 3 a. vana ja väga suur. Selles koolis käib ainult 10-12 klass ehk ~1500 õpilast. sain omale tunniplaani ja edasi liikusime juba tenniseväljakute pool, kus must tehti juba pilti, jeee. Tegelikult kohaliku ajalehe fotograaf tahtis teha Westwood Tennis Team'ist pilti ja treener ütles et ma olen ka ju juba tiimis nii et pidin nkn minema. Õhtul poodi ja õhtusööki valmistama, milleks oli siis burger u know. Aga tglt oli see piff grilli peal tehtud koos juustuga.
Järgmised päevad suutsime juba linnas ära käia ja Walmartis ja mulle sim kaardi soetada, nii et kui keegi tahab numbrit küsiga julgelt, aadressi kohta käib sama asi. Linna tänavatel oli mingi söögilaada taoline asi kus sai proovida kõike, mida üldse suudad ette kujutada. Käisime ka äärellinna BBQ restoranis ära mis oli niiiii hea. Eile vaatasime ka koos esimese filmi ära, milleks oli "Liar Liar" a ja õhtusöögiks oli Tšilli (: Bob teeb nii häid sööke ja kõike ja nad viivad kõik keele alla.
Täna hommikusöögiks oli vahvlid peekoni ja vahtra siirupiga.

18. august peame minema kooli tourile ehk näidatakse koolimaja jne ning peale seda pean minema ka kohe trenni. Btw selle jaoks pidin tegema ka physical examination'i et trenni üldse saada ja see maksis juba 20$.

Kolmapäeva õhtul sõidavad Nikki ja Bob Seattlisse ning peame jääma Libby(host-õde) ja Anthony(tema poisssõber) hoole alla, kuid kuna nemad pole 25 siis peame ööbima meie tugiisiku juures kuni esmaspäevani.
Franfruti söök

McDonald's
Panga Drive-in

See kett majade vahel

Ja kui te olete tähelepannud minu uut blogi pilti seal üleval koos pealkirjaga siis see on tehtud Ann'i poolt. Suur-suur aitäh sulle!!!

Victoria.

1. Tere Victoria, nii tore on lugeda sinu muljeid. Igatseme sind ja jälgime sinu blogi hoolega. Edu tennises! Evelin, Inga, Astrid & Pärnu Kesklinna Tennisekooli lapsed

Replies
    1. Tere, tõesti üritan kõige tähtsama kirja panna ja teid kursis hoida. Igatsen teid kõiki ka. Suured tänud!