Sunday, September 13, 2015

Esimene kuu: Checked

Hei,hei!!!
Alustan sellega et täpselt KUU aega tagasi suutsin lahkuda oma kodust kell 2.00, et minna lennuki peale. Tundub jube, eksole. Aga see vajab tähistamist!!!

Nii siin olemisega olen harjund, aga veel vajab lihvimist. Olen sisse saanud rutiini ja kooliga on enam-vähem. Järjest rohkem saan aru ka ja mis on kõige imelikum seal on kodutööd mis on rohkem kui ajuvabad Brošüürid ja postrid ajaloo tunniks, ja õpetajad suudavad teha Quiz'e nädalas 2x, pole raske aga oleks kergem kui ei peaks tõlkima igat 3ndat sõna et aru saad.

Eelmine nädalavahetus oli veits pikem kui tavaline, otseselt oli esmaspäev vaba ehk Labor day

5. sept äratus, ruttu koristama ja poodidesse sest Anthony vanemad pidid tulema külla ja meiega
lõuant sööma. Bob tegi palju head sööki ja minu imestuseks ei söödud kõike ära, isegi kook jäi puutumata. Lõpuks suutsime minna isegi basseini koos Anthony õe, õe poja ja õe mehega. Rebecca, Libby ja Anthony tulid ka kaasa, nuudlitega sai basseinis palju nalja ja koju jõudes avastasin et olin jälle uued randid peale saanud.

6. sept Käisin esimest korda kirikus Nikkit kuulamas, tal on lihtsalt imeline hääl, ja ma isegi ei teadnud et tal pidi seal solo olema. Peale seda sööma. Ja btw siin käidakse liiga palju väljas söömas, ja ma ei ole veel sellega harjunud,  minu kahjuks :(

7.sept ehk Labor Day ja meie läksime randa Folly beach (2h sõitu), kus sai korralikult oma esimese ujumise ookeanis tehtud ja suurtes lainetes ujutud. Peale seda korralikus kohalikus kohvikus/restoranis mereelukaid söömas ja kõike muud mis seal pakuti. koju jõudsime alles kella 7/8 paiku ja peeglist vaadates olid korralikud randid ja põletused peal. Lamada oli valus ja õlad ei andud rahu.

Koolipäevad ja rutiin ja tennisemängud, trennid, kõik kiire jne. Ja Neljapäeva hommikul läksid Anthony ja Bob kuhugi kus saavad kokku mootrratturifd jne

11. sept
Jalgpalli mäng ja tennisetrenni omad pidid müüma selles "söögimüügikohas" mis iganes see ka ei oleks. Suutsime pmst kõik söögi ära müüa ja ise ka saime veel leftover'eid. Peale seda nägime lõppu ja korraliku lõpusprinti meie tiimi poolt kes võitis 21-7

12.sept 3h ja olime Beaufortis, MAGADA autos on EBAMUGAV!!! Kõik valutas peale seda, ausalt! Igatahes jõudsime siina kuhu Nikki pidi minema ja ise sõitsime Libby ja Rebeccaga äärelinna kus jalutasime veits ja sain teha paar pilti. Ja peale seda muidugi Fat Patties.  Jeee!!!

Kindlasti ma ei mahu tagasi teel enam lennukisse kui ma niimoodi söömisega jätkan, aga kõik on nii hea ja ikka veel nii uus, nii et ma isegi ei mõtle selle peale kui palju rämpsu ma omale sisse söönud olen.
See tass!!!

Beaufordi sadam

Parim pilt mille sain 


Beaufordi majad

Ookeani äärsed majad



Pickatchu koolis (: 

Õli igalpool!

Redhawk


#pray4Mark

Koht kus töötasime



Ookean


No comments:

Post a Comment