Tuesday, May 19, 2015

Midagi vahepealset

Hei!


See vahe eelmise ja praeguse postitusega on olnud väga suur aga see ei parane kahjuks nii pea. Enne kui ma vahetusaastale ei sõida ei toimu sellega seoses midagi erilist.
Kuigi midagi vähest ja minu jaoks suure tähtsusega ikka toimub, sest mu vahetusaastani on jäänud ainult ilusad suvekuud, täpset lennu kuupäeva veel ei tea. 
Nii vahepeal on toimund USA/Kanada/AUSNZ kodugrupi esimene kohtumine (12.04.), kus endised VÕPid oma kogemustest ja tähelepanekutest rääkisid. Seda kõike oli nii nii palju ning väga huvitav ja kõike kõike. Näiteks, et iga pisiasja eest peab tänama ja nende arvamused ja mõtlemis viis võib olla hoopis teine. Üks suurimaid plusse, mis oli, on ja jääb  alatiseks YFUs on SÖÖK. Meil oli terve laud täis sööki. Ja need inimesed kes seal olid, olid kõik väga toredad.
Veel üks suur minule väga omane asi on see, et mina JÄIN HILJAKS.
Nii palju dokumente on ka juba tulnud Esimene info pakett, mis sisaldas pangakaardiinfot, vaktsiiniinfot ja The Guide brošüüri. Minu kahjuks on mul see veel lugemata, sest The Guide on 76-leheküljeline PDF fail. No üldse ei lähe mul selle lugemine. 
Siis tuli Teine infopakk, see oli poole mahukam ja selle lugemine ei hakka enne edenema kui ma esimese läbi ei loe. See sisaldas viisainfot, vanemate loa infot, infot YFU pusade kohta (btw nad on üliilusad), Passport to the USA (järjekordne 62-leheküljeline PDF fail) ning viimane ja parim, ELO eelkutse. ELO ehk eelorientasioon toimub 26-28.06.15 ja ma ei suuda seda ära oodata. 
Veel üks tähtis asi on pere, nad kinnitasid mu ära ja on kindlad, et saavad mu enda juurde võtta, kuid nagu alati on seal mingi aga, nagu alati minuga. Kõik seisab praegu kooli ning nede paberimajanudse taga. Siit ka põhjus miks ma pole ikka veel oma pere kohta midagi täpsemalt teada saanud, kuid nii väga tahakas juba. 

Kui Sul tuleb mingi hea idee, mille kohta ma võiks kirjutada siis kirjuta või meili või jäta kommentaaridesse. 


Päikest, 

Victoria

No comments:

Post a Comment