Friday, February 13, 2015

Pere!!!…

Hei!

Nii siis, nagu arusaada pealkirjalt mulle on leitud pere. Sain teada sellest juba 11. veebruaril aga ma olin nii õnnes, et ei suutnud kohe kirjutada :) Päriselt ma siiamaani ei suuda uskuda, et keegi valis minu oma vahetusõpilaseks (edaspidi võp) samal ajal kui USAsse kandideerib aastas ± 2000 võp'i.
Pereks on mul siis Shaffner'id ja nad elavad Lõuna-Carolinas. Ema ja isa töökohad on mingi äriga seotud töökohad, täpsemalt ei oska praegu öelda :)
 Neil on ka tütar aga ta õpib praegu ülikoolis ning on kodus ainult vaheaegadel.

Peale selle, et mina hakkan seal olema võetakse veel üks võp aga Šveitsist aga temast veel midagi ei tea.

Täpsemalt saan öelda siis kui YFU saadab veel mingi info nende kohta.

Seekord siis ainult nii palju
Tsauuu

2 comments:

  1. Millal sa rohkem teada saad oma pere kohta?

    ReplyDelete
    Replies
    1. täpset aega ei oska öelda aga pere on mu kinnitanud, kuid kui teada saan siis kindlasti kirjutan

      Delete