Sunday, February 1, 2015

Alles algus


Hei!


Peaks ka siis kuidagi alustama oma selle vahetusaasta blogiga :) No päriselt ei tea kuidas isegi seda teha.
Lähen siis USAsse (2015/16) aastaks vahetusõpilaseks YFU programmi kaudu. Täpsustada veel ei oska et mis osariiki ja kuhu täpsemalt. Just praegu lõpetasin oma dokumentide ja selle rahvusvahelise faili täitmise no täna oli ikkagi tähtaeg :) nagu alati on kõik viimasel minutil heh :D kõige raskem selle juures oli ikkagi fotode valimine, kellel ei oleks arvuti täis igasuguseid lolle pilte või siis ilusaid pilte kuid sind ennast pole seal peal. Igatahes oli vaja 4 pilti- 2 pere ja 2 sõprade vms mingi tegevusega mis meeldib, ega need pildid nüüd kõige paremad ei olnud ka :) nüüd läksin ka liiale nende piltidega igatahes alles praegu hakatakse otsima mulle pere, täpsemalt pere otsib omale sobivat õpilast ja blablabla (täpsemalt
leiad SIIT)
 
Natuke minust ka :D 
  • Victoria 
  • 16-aastane
  • pärit Pärnust
  • käin Koidula Gümnaasiumi 11. klassis
  • minu eluunistus läheb lõpuks täide     
Kui päris ausalt öelda siis olen seda tahtnud juba mitmendat aastat aga kuidagi ei olnud julgust asja lähemalt uurida ja pabereid ära saata kuid ka kurb asi on see et juba tuleb nutu maik suhu sellest. Sellised inimesed jäävad siia ja mina jään pm nendest maha või siis vastupidid ei teagi aga ikkagi minu ülitore klass lõpetab juba siis kui mina alles tagasi tulen ja lõpptulemus on ikka see et mina jään üksi Pärnusse :'( 

Tegelikult ei tohi ikkagi mõelda nii halvalt, naeratus näole ja btw challenge accepted. :)


Tsauuu!!!

No comments:

Post a Comment