Sunday, July 19, 2015

Perekond Shaffner

Hei,

Tutvustaks Teile natuke rohkem oma host-pere, sest olen täiesti kindel et eelmisest jäi väga väheks. See info mis ma enne kirjutasin oli kõik mis ma veebruaris ise ka teada sain.

Hakkan elama Lõuna-Carolina linnas nimega Blythewood kus elab umbes 2000 inimest ja see asub 20km peallinnast, Columbiast ning ta jääb rohkem põhja ehk Georgia ja Põhja-Carolina on paari tunnise sõidu kaugusel. Perel on suur eramaja ning millel loomulikult pole aeda. Minul endal hakkab olema oma tuba suure kapi ning vanitoaga mida hakkan jagama Rebeccaga (teine võp, samas peres ehk Double Replacement), tema on pärit Šveitsist ning on ainult 1a. minust noorem (tema blogi saab vaadat SIIN). Majas on muide kokku 3 vannituba. Tegelikult on see maja täiesti Ameerikale vastav aga kõige enam meeldib mulle see, et seal on eraldi movie room, seal on suur telekas ning suur diivan selle ees, teleka ümber on palju DVD'si vms ning seinte peal on igasuguste filmide plakatid Harry Potter, Star Wars jne.





Pere:
Isa: Robert ehk Bob (51)
Ema: Nicole ehk Nikki (45)
2 tütart: Alex (24) ja Libby (22)
poeg: David (19)
4 koera (nimesi ei tea)
Ülevalt: Nikki ja Bob
All: David, Libby ja Alex
Nikki&Bob 
Nikki töötab account rep'na ja Bob töötab business analyst'na, ausalt öeldes ma ei tea kuidas neid tõlkida ega ei tea ka mida nad täpselt teevad.
Majas elavad Nikki ja Bob muidu kahekesi sest Alex elab Ohio's, Libby elab koos oma peigmehega eraldi ja David õpib ülikoolis ning viibib vähe kodus. Ja kusjuures Nikki ja Bob ootavad oma esimest lapselast ehk Libby on rase ning ta sünnitab juba septembris, minust saab siis tädi!!!
Nikki ja Bob on väga aktiivsed ning käivad igalpool reisimas ning nad sõidavad mootorratstega mis on üli äga, kirjas, mille ma sain YFUlt oli isegi kirjas et kui ma tahan sõita kaasreisijana vms siis neil on vastav varustus minu jaoks olemas, aga kuna see on YFU reeglite vastane siis see aasta jäävad mootrrattad minu jaoks ära (isegi kaasreisijana ei tohi sõita). Perele meeldib käia teatris, muuseumites, kontserditel ning kunstigaleriides. Neid huvitab nii koori- kui ka sümfooniline muusika. Üheskoos käiakse ka matkamas, lõbustusparkides ja paadiga sõitmas. Bobi harrastuseks, minu õnneks, on veel fotograafia, ooo thank god, mis tähendab aga see et see mänguasi mul ka unarusse ei jää, jesss!!! Ta ütles et talle meeldib pildistada rohkem loodust ja ilusaid vaateid, ehk nakatun mina ka sellesse ja hakkate nägema ilusate vaadete pilte siin blogis ka. A ja see pere on juba YFUs 10a. ning on kokku võtnud enda perre 5 vahetusõpilast ning mina ja Rebecca oleme esimesed kes on Double Replacementiga. 
Kool: Westwood High School Academic, hakkan olema Senior aga graduation'i kohta ei oska midagi öelda, sest vaevalt saavad vahetusõpilased lõetada sest eksamid jäävad mul tegemata. Koolist koduni on ~3 miili, kuid see on autoga sõites vms igatahes mööda teed aga Nikki ütles et kui minna läbi metsa siis läheb max 10 min jala kõndides.  


Täpselt nii palju on minu kodust koolini

Westwood High School Academic







 Victoria.




4 comments:

  1. Nii tore on lugeda sinu tulevase pere ja kooli kohta! Jään sinu postitusi ja kauneid pilte USAst ootama! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh, kui meeldiv on kellegi nii head arvamust lugeda, kindlasti tuleb pilte ja juttu ka. Sinu Kanada pilte ja juttu tahaks ka lugeda :)

      Delete
  2. Kõik tundub supper!! Edu sulle!! Olin ka double placement koos Switzerlandi tüdrukuga, enam paremat õde pole võimalik otsida! Loodan et sul läheb Sama Hästi! 😉

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loodan ka parima peale, paremat pere ei anna ka tahta😊 Appi kui sarnane nüüd kõik tundub, loodan et läheb sama hästi kui sul 😊

      Delete