Monday, October 19, 2015

Teine kuu: CHECKED!!!

Hei,
Olen siin oma vaikset elu elanud juba tervelt 2 kuud, ehk ma olen siin oma 1/5 ajast ära olnud. See kõik tundub siin veel täiesti võimatu ja mõte koju tagasi minemisest hakkab ära kaduma. Lihtsalt nägin üks kord poes Good Bye&Good Luck kaarti, mis lihtsalt meenutas mulle seda et juunis ma pean ju ära minema, ja millegi pärast hakkas mul kurb juba ):
See nädal hakkas kool iga päev 10:35, ja meil ei ole seda sügisvaheaega nagu Éestis aga kuna mu kogu eelmine nädal oli vaba ja see nädal käin koolis ainult esmasp-kolmap ja tunnid hakkavad 9:35 siis see tundub isegi parem kui see
sügisvaheaeg.

Kooli päevad lähevad kiiresti ja õpida põhimõteliselt ei anta, vahet sel on et ma Senior olen?! Iga päev saan inimestega järjest rohkem-ja-rohkem läbi, mis teeb siin olemis veel põnevamaks ja ma lõpuks saan rohkem aru et see otsus mille ma tegin pea rohkem kui aasta tagasi et minna vahetusõpilaseks on üks parimatest.
Koolist rääkides oli meil see nädal SpiritWeek, esmasp- Neon, teisip-Western, kolmap- Hawaiian, neljap- oma lemmik Team'i riided ja reede- Kooli värvid (punane-must-valge)
See oli meie Home Coming (HoCo) week, ja minu kool erineb ikka kohe väga teistest sest sain teada et meil ei ole Home Coming Dance'i, nii et minu kleidi mure jne jäi kohe ära (:
Neljapäeval ruttu peale tennise mängu, btw see on minu viimane tennisemäng siin sest neil saab hooaeg otsa, Bob tuli ruttu mulle järgi et saaks minna vaatama Rebecca teatri klassi etendust, ehk neil oli see koolis suures auditooriumis jne. Ja peale seda mõnus KFC kana (:
Reede algas meil PepRally'ga kus tutvustati Tennise Team'i, Cross country Team'i ja Volleyball Team'i ja asualt öeldes mina olin šokkis kui tuli minu tutvustamis kord, nii kui tuli minu nimi väga paljud karjusid lihtsalt ilge cheer käis üle võimla.  õhtul oli meil HoCo Game, kus ma olin flag-runner, ehk sõna otses mõttes iga saadud punkti peale jooksed lipuga ringi. Meid oli 8 ehk iga tähe peale üks inimene (REDHAWKS) aga vähemalt tasuta sissepäes meile Rebeccaga. Nägime jälle uusi inimesi, kes tuleb välja et üldse käivad minu koolis, ausalt see kool on nii suur ja kõik teavad sind seal ja sina mitte. Ja kui ütled et ma pole sind veel kooli peal näinud saad vastuseks, et "mina sind olen küll, saa nii ilus sind on raske mitte märgata, ja sa oled õpilas esinduses ja sul on need-need klassid jne" inimesed sõna otses mõttes teavad sinust kõike, mis nr bussiga sa sõidad, mis klassides sa oled ja kellega sa lõunat sööd. Nii et kui sa oled valmis selleks imelikuks osaks oma elus ja tahad komplimente saada, millele sa tobedalt naeratad, MINE VAHETUSAASTALE!

Laupäeval sõitsime vara hommikul Charlestoni, sest Nikki pidi oma mootrratturite klubiga kokku saama vms, peale seda käisime igast poodides ja põhi eesmärk on ikkagi leida omale kostüüm sest Halloween on tulekul (31.okt) Käisime igasuguses Vintage poodides ja proovisime igasuguseid riidedid ja mütse jne.

Pühapäev oli täiesti tavaline lebo päev GTA ja Seriaali vaatamine, kaerahelbe küpsiste küpsetamine, filmi vaatamine sest nagu ma eelnevalt mainisin ei ole kodutööd peaaegu üldse. Neil on pigem suured projektid mida ma pean kaasa tegema, kahjuks ja üks asi mis mind lihtsalt endast välja ajab on see et ma pean uurimistööd jälle tegema 20lk inglise keeles cmon, MIKS?!

A ja minu suurim saavutus selle nädala jooksul on see et suutsin ära rääkida järgmise vahetusõpilase kes kahtles vahetusaastale minekut, I DID IT!!!
Selle aja parimad




Võitisime vist



küpsetamine jne 




Need lipud millega jooksime


Järgmise nädala teemad




No comments:

Post a Comment