Thursday, September 24, 2015

Random postistus #1

Hei,
Täiesti tavaline postitus tuleb nüüd, päriselt ma ei tea praegu millest kirjutada, aeg on läinud kiiresti ja juba pea 1,5 kuud siin olnud. Iga nädalavahetus on hõivatud ja teeme midagi, kas siis linnas sees või kuskil hoopis teises linnas nagu eelmises postituses mainisin käisime Beafurdis.

Nagu iga tavaline koolipäev on mul 7 tundi ja peale seda kohe trenni, siin on pmts igaleyhele oma, kas teater või trennid või orkester vms mingi pill. Kõik hakkab omale kohale tiksuma koolis, saan rohkem aru ja hinded on ikka päris head, sain teada et pean ikka eksameid tegema kaasa, nagu ma alguses aru sain siis vahetusõpilased ei pea neid tegema aga noh see selleks vähemalt olen mina Senior ja kui mu keskmine on 93 v6i rohkem ehk A siis ei pea tegema eksamit, ning vaikselt loodan teha aind ühe eksmi milleks on inglise keel, ja aasta lõpus ainult Anatoomia&Füsioloogia. Eks aitab nii palju nyyd koolist, sellest ma mõtlesin teha eraldi postituse sest mul on paljupalju pilte koolist ja
selle sisemusest.

Reede oli mängu päev aga ma ei läinud, vaikselt viskab see mäng juba kopa ette, ise ka ei tea miks. Igatahes käisime Libby ja Anthony pool

Ausalt öeldes käisime eelmine nädalavahetus (laupäeval) Mall'is mis on hiigel suur. kõik poed kaasaarvatud Forever21, VS, Wet Seal, jne ühes poes ausalt võis istuda terve päeva, mis seda takistas teha on rahakott mis on pmts tühi sellest shoppamisest. Põhi eesmärk on ikka leida omale Homecoming'u kleidi vms võibolla ei tulegi seda kleiti otsida sest kuulsin et siin koolis võibolla ei ole homecomingut, mis on no liiga imelik. Seal olles läksime läbi ka küpsite letist sest Rebecca armastab küpsiseid, see pärast küpsiste asemel ostis ta omale küpsisest tehtud koogi lõigu, ja meie nautisime vaikselt oma küpsiseid. Tagasi teel vaatasime ka õunu karamellis aga seekord jäi ostamata. A ja muidugi ei jäänud minemata meigi poodi kus olid kõik sugused kuulsad prändid Naked, MAC jne Kuna minul oli täpselt otsa saamas mu jumestuskreem siis mu parim host-ema oli mulle ostnud Naked'i jumestuskreemi. Väga huvitav oli seal veel et kui sa lihtsalt käid lõnaõlis ringi siis töötaja lihtsalt küsib et milline sul kõige rohkem meeldis ja pärast teeb sellest testri ja annab sulle btw testrid on poole suuremad kui Eestis. Tagasi tee oli liiga hea, see imeline hetk kui sa leidid just need inimesed kes on sinusugused ja laulavad autos kaasa igat raadiost tulevat laulu isegi siis kui ei ole laulu enne kuulnud. Lihtsalt aknad lahti ja täiest kõrist 4 inimest(Rebecca, Nikki, Libby ja mina) laulavad autos.
Hiljem saime Itaalia restoranis kokku Bob'i ja Anthony'ga, see imeline koht kus on igal pool juust ja pasta ja mmmmmm, alguses alati tellitakse Appetizer'eid et kõht ikka korralikult täis saaks, põhiroog oli peaaegu kõigil veel lõpuks alles. Nii et külmkapp on alati left overe'id täis.

Kõige lõpuks parim Pühapäev, kus ei ole ei kodutööd ega midagi, lebo ja puha. Nädala aga lõpetasime filmi vaatamisega, seekord vaatasime ''Insurgent'', õnneks see kord ma magama ei j22nud, :D Sest no vabandust ma aga ma jäin kõikide Star Wars'ide filmide ajal magma ja ma olen nendest aind 3 näind, 4 to go.
Esmaspäeva hommik oli ka ilus, sain Kerililt sanpi kus oli kirjas nende valikkursused ja seal nimekirjas olin mina, jeee, ning minu valikkursuseks oli pandud ''sel õppeaastal Ameerikas'' a ja minu siiani 2 kõige suuremat saavutust: 1. Mu pildistatud pilt ripub suures-hiigel suures formaadis kooli seinal ja see sama pilt saadeti ka konkursile nagu ma aru sain ehk see hetk kui õpetaja tuleb sulle ütlema et ''kuule ma saatsin selle konkursile, seal taga sinu nimi ja et sa oled pärit Eestist'' well, minu käest seda ei küsitud.
Ja teine minu suurim saavutus sain alles täna teada et sain Athlete of the Week tiitli- pole paha eksole.

Ning meie suurim juhtum tänasest päevast on Libby, kes läks täna öösel/hommikul haiglasse, Rebecca jäi selle tõttu koju ja keegi tööle ei läinud ning nad ootavad praegu haiglas. Mina kahjuks ei saanud minna kuna on mäng teise kooliga.

 Ja pildid tulevad järgmises postituses.


Küsimused ja pakkumised mida võiks kirjutada on väga teretulnud, sest ma olen täiega lost selles osasa juba.


Victoria.



No comments:

Post a Comment